tel. 22 292 31 42; kom. 501 184 420instytut@cudownedziecko.plpn-pt 8-17

Jak zapisać się i zapłacić za szkolenie?

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, napisz do nas o tym, korzystając z formularza kontaktowego lub ewentualnie wysyłając maila na adres instytut@cudownedziecko.pl

Podaj tytuł lub TYTUŁY SZKOLEŃ, a także jego TERMIN- jeśli Ci odpowiada.

Napisz WIEK DZIECKA, byśmy mogli jeszcze lepiej przygotować szkolenie.

Podaj nam NUMER TELEFONU i adres mailowy, a także nazwisko właściciela rachunku bankowego, z którego będzie dokonywana płatność, abyśmy mogli przypisać płatność do Twojego zgłoszenia.

Jeśli chcesz skutecznie zarezerwować miejsce na wybranych szkoleniach, prosimy o dokonanie płatności.

W szkoleniu bierze udział maksymalnie 18, ale specyfika „Balansu energetycznego” pozwala nam przyjąć na szkolenie tylko 10 osób. W przypadku większej ilości zgłoszeń o kolejności przyjęcia na szkolenie decyduje data wpłaty.

Płatność

Dokonaj opłaty na konto IRMD w dowolnym terminie, jednak nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Na przelewie zaznacz termin i tytuł szkolenia – w skrócie.

Nr konta ING Bank Śląski S.A. 40 1050 1054 1000 0092 1680 7785

Po dokonaniu przelewu powiadom nas e-mailowo (instytut@cudownedziecko.pl). W ciągu dwóch dni otrzymasz potwierdzenie mailem otrzymania przez nas wpłaty.

Zwrot wpłaty

Zwrot wpłaty w całości ma miejsce w przypadku, gdy rezygnacja z udziału w kursie nastąpi najpóźniej na 10 dni przed jego rozpoczęciem.

Przypadki losowe

W związku z usprawiedliwioną i zgłoszoną przed rozpoczęciem zajęć nieobecnością, w przypadkach losowych, na uzasadnioną prośbę uczestnika, IRMD zgodzi się na uczestnictwo w zajęciach w innym terminie. W przypadku braku miejsc na wybrany przez uczestnika nowy termin Instytut zaproponuje udział w kolejnym. Przełożenie udziału w zajęciach na prośbę uczestnika może mieć miejsce jednorazowo.

Odwołanie

IRMD zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w przypadku zbyt małej liczby uczestników – Z PEŁNYM ZWROTEM WPŁATY.

Faktura

Fakturę (bez VAT) może otrzymać podmiot gospodarczy po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100%. Faktura wystawiana jest po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania i przekazaniu danych do faktury mailowo na adres instytut@cudownedziecko.pl.

Dyplom

Uczestnicy szkoleń otrzymają dyplomy. Dyplom nie jest jednak podstawą do prowadzenia działalności szkoleniowej lub doradczej. Podstawą do tego jest podpisanie umowy licencyjnej.

Przelew

dla: Instytut Rozwoju Małego Dziecka
adres: 00-137 Warszawa; Elektoralna 15 lok. 22
tytułem: Szkolenie, „termin”, „nazwa” np.: czytanie, matematyka, kreatywność, emocje, ruch itp.
numer konta: 40 1050 1054 1000 0092 1680 7785

kwota: na przykład 420 zł (lub wielokrotność)

Menu