Aktualności

Ćwiczenia przed szkołą poprawiają czytanie i liczenie

Dziecku nie jest łatwo wysiedzieć przez cały dzień w szkole.

Na podstawie nowych badań naukowców z Michigan State University i University of Vermont można wnioskować, że  oferując najmłodszym dzieciom codziennie zajęcia sportowe przed szkołą można zmniejszyć takie objawy jak nieuwaga, nastrojowość i trudności z nadążaniem za innymi, które często wiązane są z ADHD.

Badania sugerują, że aktywność fizyczna może mieć pozytywny wpływ na dzieci – powiedział Alan Smith, przewodniczący Wydziału Kinezjologii MSU.

Poprzednie badania wykazały poprawę funkcji mózgu u uczniów, którzy gimnastykowali się przed szkołą.

Zaobserwowano poprawę zdolności matematycznych i umiejętności czytania.

Badanie można znaleźć w Journal of Abnormal  Child Psychology.

Przez okres 12 tygodni, Alan Smith i Betsy Hoza studiowali około 200 uczniów szkoły podstawowej, od przedszkola do drugiej klasy, które wykazywały objawy albo ADHD lub nie wykazywały takich objawów.

Wszyscy uczniowie biorący udział w gimnastyce uzyskali lepsze wyniki, niż dzieci, które w gimnastyce nie brały udziału.

To jest ważny powód, dla którego szkoły powinny zaplanować gimnastykę na pierwszej lekcji – i to codzienne.

Jeśli chcesz  poznać ćwiczenia, które poprawiają funkcje mózgu, zwiększają możliwości intelektualne dziecka, a jednocześnie poprawiają koncentrację, koordynację i zmniejszają nastojowość, zgłoś swój udział w szkoleniu Ruch kluczem do inteligencji. Poznasz gimnastykę dla mózgu i dowiesz się, jak uzupełnić zaniedbane etapy rozwoju ruchowego i manualnego.

[button_icon icon=”mail” url=”https://cudownedziecko.pl/kontakt/”]WYŚLIJ ZGŁOSZENIE[/button_icon] [button_icon icon=”book-open-bookmark” url=”https://cudownedziecko.pl/dla-rodzicow/terminy-szkolen/”]SPRAWDŹ TERMINY SZKOLEŃ[/button_icon]