Dziecku nie jest łatwo wysiedzieć przez cały dzień w szkole.
Na podstawie nowych badań naukowców z Michigan State University i University of Vermont można wnioskować, że oferując najmłodszym dzieciom codziennie zajęcia sportowe przed szkołą można zmniejszyć takie objawy jak nieuwaga, nastrojowość i trudności z nadążaniem za innymi, które często wiązane są z ADHD.
Badania sugerują, że aktywność fizyczna może mieć pozytywny wpływ na dzieci – powiedział Alan Smith, przewodniczący Wydziału Kinezjologii MSU.
Poprzednie badania wykazały poprawę funkcji mózgu u uczniów, którzy gimnastykowali się przed szkołą.
Zaobserwowano poprawę zdolności matematycznych i umiejętności czytania.
Badanie można znaleźć w Journal of Abnormal Child Psychology.
Przez okres 12 tygodni, Alan Smith i Betsy Hoza studiowali około 200 uczniów szkoły podstawowej, od przedszkola do drugiej klasy, które wykazywały objawy albo ADHD lub nie wykazywały takich objawów.
Wszyscy uczniowie biorący udział w gimnastyce uzyskali lepsze wyniki, niż dzieci, które w gimnastyce nie brały udziału.
To jest ważny powód, dla którego szkoły powinny zaplanować gimnastykę na pierwszej lekcji – i to codzienne.
Jeśli chcesz poznać ćwiczenia, które poprawiają funkcje mózgu, zwiększają możliwości intelektualne dziecka, a jednocześnie poprawiają koncentrację, koordynację i zmniejszają nastojowość, zgłoś swój udział w szkoleniu Ruch kluczem do inteligencji. Poznasz gimnastykę dla mózgu i dowiesz się, jak uzupełnić zaniedbane etapy rozwoju ruchowego i manualnego.
[button_icon icon=”mail” url=”https://cudownedziecko.pl/kontakt/”]WYŚLIJ ZGŁOSZENIE[/button_icon] [button_icon icon=”book-open-bookmark” url=”https://cudownedziecko.pl/dla-rodzicow/terminy-szkolen/”]SPRAWDŹ TERMINY SZKOLEŃ[/button_icon]