Wybierz 3 online
Szkolenia dla rodziców
Zaniedbane obszary w rozwoju motorycznym blokują rozwój intelektualny i są przyczyną dysfunkcji. Uzupełnij je!
Ćwiczenia dla dzieci i zabawy ruchowe mogą poprawić rozwój intelektualny, przyspieszyć rozwój mowy, zapobiec problemom w nauce oraz złagodzić problemy emocjonalne. Celem takiej gimnastyki dla dzieci jest dostarczenie mózgowi odpowiednich ruchów, które mózg dziecka potrzebuje do rozwoju neurologicznego.
Odpowiednia gimnastyka, ćwiczenia dla dzieci i zabawy ruchowe mogą zapobiec licznym problemom o podłożu rozwojowym. Około 60% uczniów klasy pierwszej ma problemy z nauką, problemy z zapamiętywaniem, ze skupieniem uwagi lub dysfunkcje rozwojowe. Dodatkowo wiele z nich ma problemy z odczytywaniem godzin na zegarze, chwytaniem piłki, akceptacją głośnych dźwięków i ostrego światła. Ponadto są lękliwe, nieśmiałe, a przy tym agresywne i reagują zbyt intensywnie emocjonalnie. Tymczasem nie jesteśmy świadomi, że jest to wynikiem nieprawidłowego rozwoju ruchowego, manualnego lub niewygaśniętych odruchów z pierwszego roku życia.
Każde dziecko się rusza, ale nie wykonuje ruchów, które są mózgowi potrzebne do rozwoju. Dlatego sprawność ruchowa i manualna są najczęściej zaniedbywanymi obszarami rozwoju dziecka. Z tego powodu stanowią najczęstszą przyczynę dysfunkcji. Na przykład dziecko, które nie pełzało właściwym ruchem naprzemiennym, symetrycznie, dynamicznie, osiągając dzienny dystans 50 metrów dziennie, nie może osiągnąć pełni swoich możliwości, dopóki nie będzie miało okazji do uzupełnienia brakującego etapu. Dysfunkcjom rozwojowym można zapobiec do 6 roku życia. Dlatego jeśli chcesz właściwie ukształtować mózg, poznaj ćwiczenia dla dzieci usprawniające mózg, a nie mięśnie.
Dla rodziców, którzy mają dziecko w wieku od roku do 9 lat, oraz osób zajmujących się rozwojem takich dzieci, którzy:
Poznaj niezwykle proste i skuteczne ćwiczenia dla dzieci oraz sposoby usprawniania rozwoju motorycznego. Popraw skupienie uwagi i pamięć, uzupełnij zaniedbane obszary rozwoju z pierwszego roku życia. Do 6 roku życia mózg jest plastyczny i można rozwinąć brakujące umiejętności, uzupełniając rozwój i zapobiegając dysfunkcjom rozwojowym. Kiedy dysleksja lub inne problemy zostaną już zdiagnozowane, wtedy będzie za późno. Dowiedz się, jak spędzać z dzieckiem czas efektywnie dla jego rozwoju, a przy tym radośnie i interesująco.
Uczestników szkolenia zapraszamy na wykład wprowadzający “Jak nie pozbawić dziecka geniuszu”, który jest integralną częścią pierwszego wybranego szkolenia. Odbywa się on w piątkowe popołudnie. Wykład trwa około 3 godzin. Termin podany jest w poniższym linku.
Tutaj możesz sprawdzić informacje logistyczne i plan szkoleń.