tel. 22 292 31 42; kom. 501 184 420instytut@cudownedziecko.plpn-sob 9-19

Nauka czytania – globalnie od urodzenia

Cena: 420 zł

 

catmax1

Spis treści:

  1. Czytanie dla rozwoju
  2. Sprawdź efekty (wideo)
  3. Szkolenie dla rodziców
  4. Reportaż ze spotkania z Autorką (wideo)
  5. Zestaw do nauki czytania
  6. Jak uczyć, żeby nie nauczyć – czyli powszechne błędy
  7. Ciekawe artykuły
  •  Czy wiesz, że ucząc czytania od urodzenia rozwijasz wzrok, słuch i mowę, a także kreatywność, pamięć fotograficzną i myślenie operacyjne?

  • Czy wiesz, że możesz zacząć uczyć czytać krótko po urodzeniu?

  • Czy wiesz, że wystarczy tylko pół minuty dziennie, by po 2 tygodniach dziecko przeczytało swoją pierwszą książeczkę?

Dlatego wykorzystaj potencjał, który drzemie w Twoim dziecku, ucząc je od najmłodszych lat.

Pamiętaj, że z czytaniem jest jak z mówieniem – im częstszy jest kontakt ze słowem pisanym, tym szybciej następuje przyswojenie nowych umiejętności. Wiedz jednak, że nauka czytania jest procesem bardziej skomplikowanym niż mowa, wymagającym jednocześnie bardzo dobrych połączeń mózgowych. Z tego powodu .

im wcześniej dziecko zacznie,

tym przyjemniejsza i łatwiejsza będzie dla niego nauka,

a efekty bardziej spektakularne.

Dlaczego już teraz musisz pomyśleć o wczesnodziecięcej edukacji metodą opracowaną przez dr Anetę Czerską, która:

  • rozwija słuch, mowę i wzrok,
  • stymuluje myślenie operacyjne,
  • ćwiczy pamięć fotograficzną zapobiegając jej wygaśnięciu,
  • pobudza wyobraźnię i kreatywność,
  • uczy dostrzegania szczegółów,
  • zapobiega dysleksji i kłopotom w szkole.

Pewnie teraz myślisz, że Twoja pociecha ma jeszcze czas na przyswajanie tej umiejętności. Przecież w szkole dzieci poznają litery. Wiedz jednak, że aż 45% uczniów ma problemy z czytaniem i pisaniem, co może być spowodowane niewłaściwym przygotowaniem nauczycieli. A przecież nie chcesz, by Twoje dziecko dołączyło do grona uczniów z dysleksją i innymi nieprawidłowościami?

  • Czy wiesz, że ucząc liter w zbyt młodym wieku, blokujesz kreatywność i pamięć fotograficzną małego dziecka?

Znajomość liter nie przyda się dziecku, jeśli nie posiada ono umiejętności analizy i syntezy głoskowej.

  • Czy zdajesz sobie sprawę, że nie będąc właściwie przygotowanym, możesz zniechęcić dziecko?

Żaden z video-poradników nie wspomina o 12 czynnikach, od których zależą efekty. Zanim rozpoczniesz, zastanów się, czy jesteś gotowa/-y, aby za dwa tygodnie podarować dziecku pierwszą książkę, którą będzie umiało samodzielnie przeczytać i która będzie motywować do dalszej pracy.

  • Czy wiesz, że większość rodziców oceniło negatywnie efekty stosowania wcześniej innych metod?

To, że próbowałaś/eś innej metody, oznacza, że z dużą łatwością zauważysz zalety tej oferty: docenisz prostotę harmonogramu, a jednocześnie unikalne korzyści dla rozwoju dziecka.

Sprawdź efekty

Ta dziewczynka czyta płynnie w 6 językach w wieku 6 lat. A wystarczy tylko pół minuty dziennie!

Czy wierzysz w możliwości swojego dziecka? Dołącz do rodziców, którzy osiągają tak spektakularne efekty. Jest to dużo łatwiejsze niż sądzisz.

Zapraszamy do wysłania zgłoszenia

Chcesz dowiedzieć się, jak powinna przebiegać prawidłowa wczesnodziecięca nauka czytania, żeby dziecko szybko przyswoiło tę umiejętność, a jednocześnie ją pokochało? Już teraz zapisz się na szkolenie, na którym zdobędziesz niezbędne przygotowanie.

Jednodniowe szkolenie grupowe przeznaczone jest dla rodziców małych dzieci (0-6 lat), którzy chcą zdobyć wartościowe informacje i wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

To jedyne takie szkolenie, które wykorzystuje metodę globalną dostosowaną do języka polskiego dla dzieci w wieku 0-6 lat. 

Po ukończonym kursie będziesz wiedzieć:

  • jakie są typowe błędy rodziców i jak się ich ustrzec,
  • jak uczyć od najmłodszych lat, jakie metody wykorzystywać w zależności od wieku,
  • od jakich czynników zależą efekty i jak uczyć najefektywniej,
  • jak stworzyć harmonogram dostosowany do wieku i zainteresowań, ale także do Twoich możliwości,
  • w jaki sposób przygotować pomoce dydaktyczne i jak powinny wyglądać książeczki, aby czytanie globalne było efektywne,
  • jak uatrakcyjniać i bawić się, aby poprawić efektywność.

Z taką wiedzą możesz śmiało zaczynać- już bez obaw o zniechęcenie dziecka do książek i z pełną świadomością doskonałych wyników.

Zajęcia prowadzi dr Aneta Czerska – autorka metody wszechstronnego rozwoju „Cudowne Dziecko”. Nauka czytania metodą dr Czerskiej pozwala na rozpoznawanie zapamiętywanych wyrazów, a co najważniejsze – pozwala odszyfrowywać kod liter i czytać nowe wyrazynawet po pół roku nauki.  Dodatkowo rozwija naturalne zdolności takie jak kreatywność, wyobraźnię, pamięć fotograficzną i zdolność rozróżniania szczegółów. Dzięki temu proces jest niezwykle efektywny.

Aż 90,4% badanych rodziców zaobserwowało u maluchów oczekiwane rezultaty.

I Ty dołącz do ich grona. W ten sposób zapoczątkujesz sukces swojego dziecka, przyczyniając się do jego prawidłowego rozwoju.

Aby umówić się na spotkanie napisz: instytut@cudownedziecko.pl lub zadzwoń: (22) 292 31 42 / 501 184 420.

Zapisz się na szkolenie już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.

Osoby, które nie mogą przyjechać na szkolenie grupowe, mogą odbyć indywidualne szkolenie online w formie skróconej. Pamiętaj jednak, że jest to forma zastępcza i nie zapewnia tak gruntownego przygotowania jak jednodniowe zajęcia grupowe.

Reportaż

Dr Aneta Czerska, autorka metody i książki „Czytanie dla rozwoju” spotkała się

z rodzicami, nauczycielami, studentami i właścicielami przedszkoli

w Domu Parafialnym przy Sanktuarium Miłosierdzia Bożego Diecezji Warszawskiej.

Zanim weźmiesz udział w szkoleniu, spróbuj samodzielnie nauczyć czytać

zestaw-nauka-czytania-karty-ksiazki-bez-tla

Naucz czytać 9 książek w 9 tygodni

przy pomocy zestawu, który zawiera 162 karty do nauki czytania wyrazów i zdań, 9 książek oraz 66 gier. Możesz rozpocząć naukę z niemowlęciem, przedszkolakiem, albo małym uczniem. Zobacz pierwsze efekty, zanim weźmiesz udział w szkoleniu.

Zobacz zestaw;   Sprawdź promocjeZamów zestaw

Przeczytaj jedyną publikację naukową

o wczesnej edukacji i rozwoju, aby przekonać się, jaki potencjał ma Twoje dziecko i jak czytanie globalne może zapobiegać dysleksji, usprawniać funkcjonowanie mózgu, rozwijać kreatywność, pamięć i wyobraźnię oraz pomnażać inteligencję.

Zobacz książkę;   Sprawdź promocjeZamów książkę

Jeśli chcesz być naprawdę skuteczny, spróbuj unikać powszechnych błędów

1. Nie ucz nazw liter

Znajomość alfabetu i nazw liter (A, Be, Ce, De…) nie pomaga ani w czytaniu po polsku, ani w żadnym innym języku. Umiejętność zaśpiewania po angielsku piosenki: Ej, Bi, Si, Di, I, Ef, Dżi, … nie pomaga w przeczytaniu słowa „because”.

2. Nie ucz głosek

Zanim człowiek będzie w stanie czytać przez łączenie głosek, mózg musi najpierw opanować umiejętność analizy i syntezy głoskowej, a dzieje się to około 6 roku życia. Na szkoleniu dowiesz się, jakie zabawy kreować, aby to poprawnie wyćwiczyć.

3. Nie skupiaj uwagi na pierwszej literze słowa

Aby nauczyć się czytać szybko, należy spostrzegać wyraz jako pełny obraz (albo nawet grupy wyrazów). Dlatego nie baw się, jak wielu, mówiąc: m jak mama, b jak babcia i tak dalej.

4. Nie ucz sylab

Zanim maluch będzie w stanie czytać przez łączenie sylab, musi opanować umiejętność analizy i syntezy sylabowej. Ćwiczenia zaczynamy po 5 roku życia. Jeśli zrobisz to wcześniej, zablokujesz i wygasisz naturalne zdolności m.in. pamięć fotograficzną i zdolności artystyczne.

5. Nie zaczynaj od głosek lub sylab

Jeśli chcesz, aby w przyszłości Twoja pociecha czytała szybko i ze zrozumieniem, zacznij naukę od czytania całymi wyrazami. Uczenie analizy i syntezy zarówno sylabowej, jak i głoskowej, powoduje silny rozwój logiki, co osłabia kreatywność, pamięć fotograficzną, zdolności artystyczne i inne naturalne zdolności.

6. Nie ucz wielkich drukowanych liter

Nie myl nauki czytania z nauką pisania. Choć znając wielkie drukowane litery, maluch będzie w stanie napisać swoje imię patykiem na piasku lub kredą na asfalcie, to nie ułatwisz w ten sposób czytania, a jedynie utrudnisz. Żadna książka nie jest stworzona z wielkich drukowanych liter. Takie litery są najtrudniejsze, bo mają podobne kształty.

7. Nie ucz subwokalizacji

Szkoły szybkiego czytania i część praktyków uznają fonetyzację wewnętrzną (jak i zewnętrzną) za główną barierę w zwiększaniu szybkości czytania.

8. Nie pokazuj wyrazów i obrazków jednocześnie

Kiedy pokazujesz kartę z wyrazem i obrazem, wzrok najpierw upada na ilustrację, rozpoznaje znaczenie i ignoruje wyraz. Nauka czytania to nie nauka języka obcego. Twój maluch słucha, rozumie i z czasem mówi – a te ćwiczenia trwają przez całe dnie. Dlatego podczas nauki czytania zrezygnuj z tłumaczenia znaczenia wyrazów. Jeśli maluszek nie wie jeszcze co to jest pies, to z pewnością wkrótce się dowie. Nie musisz mu pokazywać psa, kiedy uczysz czytać.

9. Nie używaj książek, gdzie ilustracja i tekst są widoczne w jednym momencie

Ilustracja rozprasza uwagę, dostarcza natychmiast informacji o treści i nie pozwala na przywołanie znaczenia wyrazów.

10. Nie buduj zbyt trudnych książek

Książka ma dawać maluszkowi pewność, że umie czytać. Spróbuj zrobić książkę, która wzmacnia motywację i zachęca do dalszej pracy. Kiedy podczas szkolenia proszę o przygotowanie pierwszej książki, rodzice przygotowują książkę na poziomie trzecim – nie mając świadomości, jak trudną lekturę przygotowali. Taka trudna książka demotywuje.

11. Nie zwlekaj z podarowaniem pierwszej książki

Jeśli Twoja pociecha ma już ponad pół roku, to czas pomyśleć o pierwszej książce. Jeśli zbliża się do swoich pierwszych urodzin, albo jest starsza, to musi regularnie dostawać książki. Pierwszą już po tygodniu lub najdalej dwóch tygodniach nauki.

12. Nie zanudzaj

Większość rodziców organizuje sesje zbyt długie, zbyt nudne i zbyt wolne. Zadbaj, aby kilkusenkundowe prezentacje były w pełni poprawne.

13. Nie wołaj i nie namawiaj

Twoja prezentacja ma być tak ciekawa, jak pokaz magika, który wyciąga królika z kapelusza. Jeśli Twoja pociecha ucieka, odwraca się, nie patrzy, to poniosłeś klęskę. Z pewnością robisz coś źle. Być może jeszcze da się uratować sytuację. Przerwij jak najszybciej i zdobądź niezbędną wiedzę na szkoleniu. Naszym celem jest, aby maleństwo pokochało naukę czytania. Jeśli będzie ją kojarzyło z nudą lub przymusem, to może już nigdy nie pozwoli wznowić waszych sesji.

14. Nie tłumacz swoich kart i książek na języki obce

Jeśli jednocześnie chcesz zająć się angielskim, to twoja pociecha potrzebuje przejrzystych reguł, aby móc oddzielić kody liter tych dwóch języków. Na szkoleniu pokażę Ci kilka sposobów, ale powiem też, kiedy wystartować z czytaniem w drugim języku.

15. Nie rób przerw

Nawet krótki, ale codzienny kontakt ze słowem drukowanym, znacznie podniesie efektywność. Na szkoleniu przygotuję Cię na sukcesy i porażki, powiem czego oczekiwać i naładuję Cię dobrą energią i motywacją, abyś był systematyczny przez kilka najbliższych miesięcy.

16. Nie sprawdzaj

Twój syn lub córka zawsze musi czuć się wygrany, a jeśli czegoś nie wie, to nie jest to wina „studenta”, tylko nauczyciela. Poza tym sprawdzanie nie stymuluje mózgu do rozwoju. Nauczę Cię, jak się bawić, aby maluch pokazał Ci efekty sam. A jeśli używasz opracowanej przeze mnie metody, to 10-letnie badania naukowe pokazały, że ponad 90% badanych osiąga oczekiwane efekty, co oznacza, że i Twoja pociecha będzie czytała z radością i ze zrozumieniem.

Jest 12 czynników od których zależą efekty. Zamiast sprawdzać, zadbaj o jak najlepszą jakość nauki.

17. Nie wybieraj wyrazów powiązanych logicznie

Znane z języków obcych lekcje tematyczne – jedne o owocach, czy inne o zwierzętach są najtrudniejsze we wczesnej edukacji.

18. Nie wybieraj przymiotników i przysłówków

Większość przymiotników bardzo trudno opanować we wczesnej edukacji. Na szkoleniu pokażę Ci dlaczego i podpowiem, jakie przymiotniki łatwo się wprowadza.

19. Nie używaj zdrobnień

Zdrobnienia przeszkadzają także w rozwoju mowy. Takie wyrazy wyglądają i brzmią podobnie.

20. Nie oczekuj efektów od metody Domana

Metoda Domana została opracowana pół wieku temu dla maluchów z uszkodzeniem mózgu w Stanach Zjednoczonych. W odróżnieniu od języka angielskiego, w naszym języku odmiana gramatyczna powoduje, że wyrazy wyglądają podobnie, ale mają odmienne końcówki. W języku polskim stosujemy też przedrostki.

Na przykład języku angielskim mamy tylko jedną formę dla liczebnika 2: two. W niemieckim i hiszpańskim jest podobnie (niem. twee; hisz. dos). Po portugalsku mamy dwie formy (dois, duas). W chorwackim jest 7 form (dva, dvije, dvoje, dvojica, dvojice, dvojici, dvojicu), a w polskim 17: dwa, dwie, dwoje, dwóch (albo dwu), dwaj, dwiema, dwoma, dwojga, dwojgu, dwojgiem, dwójka, dwójki, dwójkę, dwójką, dwójce, dwójko.

Jak więc używając metodą Domana mielibyśmy nauczyć 17 wyrazów, które mają to samo znaczenie. A nie zaczęliśmy jeszcze mówić o liczebnikach porządkowych (drugi, drugiego, drugiemu, drugim, drugimi, drugich…).

21. Nie oczekuj zapamiętywania całych wyrazów

W języku angielskim nauka wyrazów na pamięć jest uzasadniona, choć eksperci twierdzą, że osoba, która nie zna liter, czyta słabo. Dlatego w angielskich szkołach też uczy się składania liter. Ale… przeczytaj kolejne trzy punkty.

22. Nie blokuj kreatywności

W języku polskim trzeba znać litery, aby czytać. Ale jeśli ich nauczysz, twoja pociecha już nigdy nie odkryje sama kodu liter. Nie wymyśli się tego, czego nas nauczono. Stąd, aby edukacja rozwijała myślenie, musi pozwalać maluszkowi na samodzielne odkrywanie i budowanie reguł. Dlatego metoda Cudowne Dziecko pozwala samodzielnie odkryć kod liter. To niezwykle rozwija kreatywność i myślenie operacyjne.

23. Nie skupiaj uwagi na literach

Myślałeś, że alfabet składa się z 24 liter? Byłeś w błędzie. Zdaniem znanego polskiego dydaktyka i polonisty dr hab. B. Rocławskiego – alfabet polski ma 44 litery – i to nie wszystko, bo są jeszcze litery dodatkowe. Jeśli już koniecznie chcesz zapoznać swoją pociechę z literami, to ważna jest kolejność. Na przykład najpierw musisz ugruntować znajomość litery ‚ch’, zanim wprowadzisz ‚h’. Opowiem Ci o tym więcej podczas naszego spotkania. Ale taką edukację zaczniemy około 6 roku życia.

24. Nie oczekuj efektów od innych metod

Jeśli zaczynasz, zastosuj opracowaną przeze mnie metodę. Inne metody stanowić mogą uzupełnienie edukacji metodą Cudowne Dziecko i mogą zostać dołączone w późniejszym okresie. Zastosowanie innych metod jako pierwszych skutkuje często niechęcią do czytania.

Wszyscy badani, którzy uczyli swoje pociechy liter uważają, że utrudniło to późniejszą naukę czytania metodą Cudowne Dziecko. Wśród respondentów wykorzystujących metodę Domana opinie są podzielone, ale większość uważa, że wcześniejsze stosowanie metody Domana utrudniło stosowanie metody Cudowne Dziecko.

25. Nie zamartwiaj się, jeśli już stosowałeś inną metodę

Pomogę Ci wybrnąć z impasu. Zdaniem badanych rodziców, zastosowanie metody Cudowne Dziecko w wielu przypadkach pozwoliło odzyskać zainteresowanie czytaniem.

26. Nie mieszaj metod

Niektóre metody dobrze ze sobą współistnieją, ale innych nie wolno ze sobą łączyć. Na przykład Glottodydaktyka lub składanie głosek sprawdza się, jako uzupełnienie metody Cudowne Dziecko. Tymczasem zgodnie z wynikami moich badań, metoda sylabowa nie może być łączona z metodami globalnymi. Chociaż wydaje się, że przedszkolak czyta płynnie przy użyciu metody sylabowej, to zupełnie nie rozumie znaczenia tekstu.

26. Nie skupiaj uwagi na krótkich wyrazach

Krótkie wyrazy są cenne przy metodzie głoskowej, którą wprowadzamy dopiero po 6 roku życia.

27. Nie dziel wyrazu na głoski i litery

To popularne ćwiczenie dla klasy pierwszej, jest trudne nawet dla nauczycieli – bo wyraz BABCIA ma co prawda aż 6 liter (według starej szkoły), ale 5 głosek. Otóż nie. Litera jest obecnie postrzegana (dzięki dr hab. B. Rocławskiemu) jako zapis głoski. A skoro w wyrazie BABCIA jest 5 głosek, to jest także 5 liter. Na szkoleniu wyjaśnię dlaczego. Jednak z nauką głoskowania zaczekajmy do około 6 roku życia.

28. Nie pozwalaj obracać liter w dłoniach

Litery są obiektami płaskimi i mają sens tylko na papierze. Jeśli maluch zacznie obracać literę d, to stanie się ona także literą p, b, q. Pułapek jest dużo więcej. Z tego powodu nie mów, że DZIK zaczyna się na literę D – bo zgodnie w wcześniejszym punktem – to nie prawda.

29 Nie pozwalaj powtarzać

Taka praktyka, wyuczona często w przedszkolach, nie pozwala rozwijać pamięci fotograficznej i wielu innych naturalnych zdolności.

30. Nie odkładaj na później

Najlepsze efekty w najkrótszym czasie osiągają ci, którzy rozpoczęli naukę w najmłodszym wieku. Im młodsze jest dziecko, tym bardziej jest zainteresowane. Nie ma żadnych oczekiwań względem siebie, co bardzo ułatwia wczesną edukację. Starsze już zdaje sobie sprawę, co umie, a czego nie. Łatwiej się zniechęca, a przez to rodzic musi włożyć w cały proces więcej czasu, pracy i kreatywności.

Ponadto z wiekiem zmniejsza się neuroplastyczność mózgu, więc jeśli chcesz zapobiegać dysfunkcjom, zacznij jak najwcześniej.

31. Nie bagatelizuj swojej roli

Mózg noworodka nie ma ośrodków odpowiedzialnych za czytanie. Mózg może użyć nieużywanych neuronów, aby nauczyć ich odpowiednich funkcji. Ale nie stanie się to bez Twojego udziału. To rodzice, a nie pedagodzy są pierwszymi nauczycielami. Możesz kształtować mózg – ale tylko od urodzenia do 6 roku życia. Więc do dzieła!

32. Nie zaniedbuj swojej edukacji

Nauczyciele przygotowują się do swojej pracy przez kilka lat studiów, a zdaniem dr hab. Bronisława Rocławskiego, to oni są odpowiedzialni za wiele przypadków dysleksji. Są źle przygotowani, a 20% z nauczycieli nauczania początkowego nie zna żadnej metody nauki czytania.

Nie eksperymentuj na swoim potomstwie. Zastosuj najlepszą metodę – nowoczesną, unikalną, o sprawdzonych rezultatach. Spotkajmy się na szkoleniu.

33. Nie bagatelizuj dysleksji

W dużych miastach aż 30% uczniów ma dysleksję. Można jej zapobiec najpóźniej do 6 roku życia, bo wtedy mózg jest najbardziej plastyczny. Niestety diagnozuje się ją dopiero po 10 roku życia, kiedy wprowadzenie poprawek i zmian w pracy mózgu jest już niemożliwe.

Wczesna edukacja i kontakt z drukiem od wczesnych lat przygotowują mózg do wyznaczonych mu później zadań, a nauka czytania metodą Cudowne Dziecko zapobiega dysfunkcjom.

To tylko 33 przykłady błędów, jakie popełniają rodzice, którzy próbują nauczyć swoje dziecko czytać. Jest ich znacznie więcej. Dlatego zamiast zastanawiać się, czego jeszcze nie robić, skupmy naszą uwagę, jak powinna wyglądać wczesna nauka czytania. Spotkajmy się.

 Jak powstała metoda Cudowne Dziecko

Aby opracować metodę nauki czytania, testowałam znane współcześnie metody, ale także poszerzałam swoją wiedzę na temat działania i rozwoju mózgu. W tym czasie przeczytałam ponad 500 publikacji z zakresu pedagogiki, psychologii, neurobiologii i medycyny. Moi klienci mówią, że przychodzą do mnie na szkolenia, aby nie musieli zapoznawać się z tymi książkami i badaniami.

Po opracowaniu harmonogramu nauki, przez lata go doskonaliłam, aby nauka była najefektywniejsza. Badania naukowe nad efektywnością trwały 10 lat i brały w nich udział dziesiątki niemowląt, przedszkolaków i młodych uczniów i ich rodziców. Za ich pomoc serdecznie dziękuję.

Ta nowa, unikalna metoda, o sprawdzonych rezultatach, jest najlepsza dla każdego od urodzenia. Ale warto ją stosować w każdym wieku, nawet w przypadku 6 i 7 latka – gdyż poprawi szybkość i zrozumienie.

 

Jeśli nie masz czasu na popełnianie błędów, a chcesz szybko odnieść sukces i nauczyć czytać, rozwijając przy tym wyobraźnię, kreatywność, myślenie operacyjne i pamięć fotograficzną, weź udział w szkoleniu grupowym lub szkoleniu online.

 

Autorem metody Cudowne Dziecko jest dr Aneta Czerska.  Jest pedagogiem, znanym ekspertem, który uczy najnowszych technik wspierania rozwoju.

Z jej usług korzystają rodzice, którzy już uświadomili sobie, jak ważne są pierwsze lata dla dalszych sukcesów w życiu.

Jest jednym z nielicznych pedagogów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe do pomnażania inteligencji i zdolności najmłodszych.

Aby umówić się na spotkanie napisz: instytut@cudownedziecko.pl lub zadzwoń: (22) 292 31 42 / 501 184 420.

Zapisz się na szkolenie już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.

 

Aneta-Czerska-200-250-2014jasniejszy

 

To bardzo dobrze, że rozważasz udział w szkoleniu, ponieważ pozwoli Ci to odkryć nieuświadomiony dotąd potencjał drzemiący w Twoim maleństwie. Kiedy wrócisz ze szkolenia inaczej będziesz patrzeć na swoją pociechę i inaczej będziesz kierować jej rozwojem, inaczej będziesz organizować Wasz wspólny czas, a nawet inaczej będziesz wydawać swoje pieniądze.

Chcesz dowiedzieć się, jak powinna przebiegać prawidłowa wczesna nauka liczenia?

Sprawdź efekty

Jeśli będziesz uczyć matematyki w najmłodszych latach, to jak szybko będzie ono liczyć w wieku 7 lat?

Nie zwlekaj! Zacznij tak szybko, jak to możliwe. Nawet jeśli dziecko ma 6 miesięcy albo 6 lat.

Szkolenie Cudowna matematyka dla rodziców dzieci od urodzenia do 9 roku życia

Jeśli masz jeszcze wątpliwości, to znaczy, że jesteś bardzo dociekliwym rodzicem i zależy Ci na prawidłowym rozwoju Twojej pociechy. Dlatego zanim zdecydujesz się wziąć udział w szkoleniu, przeczytaj poniższe artykuły.

Artykuły, które Cię zainteresują

Dlaczego szkoła nie uczy czytać?

Jedna trzecia uczniów z dużych miast ma na tyle nie duże problemy z nauką czytania, że nie radzi sobie z wyzwaniami, jakie stawia szkoła. Jedna czwarta nie rozumie sensu czytanego tekstu. Co szósty piętnastolatek ma na tyle duże kłopoty z czytaniem, że nie jest przygotowany do dalszej edukacji ani aktywności na rynku pracy.

Usuń przeszkody, aby nauka czytania była łatwa

Na sukces w nauce czytania składa się wiele czynników: przygotowanie nauczyciela, obrana przez niego metoda nauki, jakość elementarza, a przede wszystkim stopień rozwoju mózgu młodego ucznia, na co ma wpływ rodzic.

Metody nauki czytania

Ranking wiodących metod w Polsce.

  1. Czytanie dla rozwoju w metodzie „Cudowne Dziecko” dr Czerskiej
  2. Wczesna nauka czytania metodą „Cicha rewolucja” Domana
  3. Dr hab. Bronisława Rocławskiego Glottodydaktyka
  4. Metoda symultaniczno-sekwencyjna prof.  Cieszyńskiej czyli metoda krakowska

Którą metodę wybrać?

Najważniejsze metody nauki czytania - jak zmieniają mózg dziecka?

Przed laty czytania uczyli się siedmioletni uczniowie w klasie pierwszej. Później naukę rozpoczynano w przedszkolu. Efekty były jednak gorsze. Dlatego przed kilku laty zabroniono nauki czytania w przedszkolach.

Każda z metod zmienia mózg dziecka, każda z nich inaczej. Chcesz wiedzieć jak?

 

Przygotowanie do szkolenia

Menu